2011. október 27., csütörtök

Liba galiba nélkül - Interjú Rezi Györggyel


Egy rövid interjút készítettünk Rezi Györggyel őszi szemeszterünk új oktatójával, aki "Liba galiba nélkül" óráján megmutatja a cheftanoncoknak, hogyan lehet elkészíteni a legfinomabb libás fogásokat.


MF: Bemutatnád magad röviden, hogy mivel foglalkozol, mit csinálsz?
RGY: Vendéglős vagyok egy kis vendéglőt vezetek a Szépvölgyi úton. Én szerkesztem az étlapot, főzöm le az ételeket, és rengetek mindent csinálok a mindennapokban, ami egy vendéglő működéséhez kell. Az alapanyagok felkutatásán keresztül, a napi árú beszerzésen keresztül, a dögunalmas adminisztrációig.

MF: Emlékszel rá, hogy mikor főztél először és mit?
RGY: Palacsinta sütés, 10 éves voltam és nagyon tetszett.

MF: Mikor döntötted el, hogy szakács leszel?
RGY: Ha hiszitek, ha nem, akkor, amikor az első palacsinta sikerült. :)

MF: Mi az étel filozófiád?
RGY: Természetesen csak természetesen, elkötelezettség megszállottság nélkül.

MF: Mire számíthatnak a hallgatók, cheftanoncok; mit fognak tőled tanulni az órán? Mivel várod a tanulni vágyókat?
RGY: A dolgok, a feladatok egyszerű megközelítését, az alapanyag tiszteletét.

***

Liba galiba nélkül - 2011. november 4., 18:00 - 21:00

György órájára weblapunkon tudtok regisztrálni.


1 megjegyzés:

Gábor írta...

jó kis interjú, és szép h valaki ilyen kicsi korában elhatározza h mi akar lenni, én 24 éves vagyok, és még mindig nem tudom h mi lenne az igazi számomra ..