2011. december 16., péntek

Újabb karácsonyi nyereményjáték!


Karácsony előtt ünnepi hangulatba kerültünk, így néhány nyereményjátékkal kedveskedünk nektek. A héten már két szerencsés (Balogh Juci és Schmeisl Anita) nyert tőlünk rizspapírból készült noteszt és névjegykártya tartót. Jövő szerdán ezeket a fantasztikus kerámia tálakat lehet megnyerni tőlünk, amelyeket Konda Brigi keramikus készített.


Annyit kell csak megtennetek, hogy ide kommentbe megírjátok nekünk, hogy mit tálalnátok ezekben a tálkákban karácsonykor.

Megduplázhatod az esélyedet a nyeremények valamelyikére, ha az alábbiakat megteszed még:
1. Kövesd a @makifood-ot a Twitteren és tedd ki az üzenőfaladra az alábbi szöveget (pontosan ugyanezt):
Résztveszek a @makifood karácsonyi nyereményjátékán. Jelentkezz te is itt, hogy egyedi kerámiatálakat nyerhess: http://bit.ly/sO7Pnn.
2. Lájkold a Makifoodot a Facebook-on! (Ha már megtetted vagy most fogod, mindenképpen jelezd nekünk itt a blog bejegyzésben egy kommentben, mert csak az vesz részt a játékban, aki szól nekünk.)

A játék 2011. december 20-án kedden éjfélkor zárul, eddig várjuk a válaszokat. A random.org segítségével véletlenszerűen fogjuk kiválasztani a nyertesetek december 21-én. A nyereményeket személyesen kell átvenni Budapesten.

***

KARÁCSONYI AJÁNDÉKUTALVÁNYOK!

Szuper akcióval kedveskedünk az ajándékutalványokat vásárlóknak úgy, hogy az ajándékozott és az ajándékozó is jól jár! :) Ha ajándékutalványt vásárolsz karácsonyra, egy 2000 Ft-os kupont ajándékozunk Neked. A kupon 2012. március 31-ig váltható be bármely Makifood kurzusra. A kuponok szintén felhasználhatóak a Treehugger könyvesboltban kapható Makifood utalvány vásárlásakor és a makifood@gmail.com emailcímre küldött emaillel. (Ez esetben átutalás formájában tudsz fizetni a kiválasztott kedvezményes árú óráért.)

Lepd meg Magad vagy Szeretteidet egy Makifood kurzsussal, és cserébe 2000 Ft-ot mi fizetünk Neked a következő Makifood óra árából.

2012-es első negyedévi színes órarendünket már megtekinthetitek weboldalunkon.

* Kellemes készülődést kívánunk Karácsonyra! *


12 megjegyzés:

pepsinexjp írta...

Nem tudom mekkorák a tálak, de ha nem túl nagyok,akkor pl. ropogós fahéjas bevonatú, pörkölt mandulát, mogyorót tennék a tálkákba az aztalra. De egy jó kis donburit is lehetne benne tálalni!
(Már csatlakoztam a Makifood-hoz a FB-on). (Viki)

Főzőmasina írta...

A huszonötödikére kacsasült mellé tervezett köretet, gesztenyés-kukoricás rizottót igazán el tudnám képzelni ezekben a tálakban!
A Makifood-ot FB-n "Főzőmasina" néven lájkoltam.

Lencsilány írta...

De szépek! Én valami nasit, aprócska bonbont tálalnék benne, vagy a mártást az ünnepi húshoz:)

Lencsilány írta...

És csatlakoztam Facebookon is:)

Lánczi Éva írta...

Ha van olyan nagy, akkor a harcsa halászlevet tálalnám a kis családomnak ebben...
Ha kisebb méretű, akkor egy jó kis karácsonyi müzlit 25-én reggelire :)
(Facebookon már lájkoltalak titeket ezer éve, of course! :)

kultúrgorilla írta...

Én kakaó és fahéjköntösbe burkolt finomságokat, mandulát és aszalt gyümölcsöket tálalnék bennük.
És most likeoltam a Facebook oldalt is! :)

Schmauder Tamás írta...

én szaloncukrot

Huszár Judit írta...

Küldöm akkor ide is a kommentet :)

Huszár Judit írta...

Abszolút finom rizses tálkák :)

Nyárikonyha írta...

egy finom póréhagymás gesztenyelevest.üdv, Nyárikonyha(FB-on én is ezer éve már)

Aggness írta...

Koi koku vagy miso levest tálalnék benne...
Csatlakoztam a FB-on!

andrea írta...

mákos gubát vaníliasodóval és karamellizált naranccsal